Even voorstellen
Graag stellen wij ons team aan u voor. Klik op onze medewerkers om hun naam en functie te lezen.
Via de e-mail button kunt u eventueel een e-mail aan de betreffende medewerker sturen.

Algemeen directeur, Gecertificeerd Financieel Planner
Naast uw adviseur op het gebied van hypotheken en bedrijfsmatige verzekeringen is Jan van Heeswijk tevens oprichter van Van Heeswijk Advies. De klanten van het eerste uur kennen Jan als hún aanspreekpunt voor alles op het gebied van financiële zaken. Deze persoonlijke manier van werken geldt dan ook als motto voor het gehele kantoor.

Financieel Planner
John is gecertificeerd financieel planner en aangesloten bij de stichting FFP. Een FFP’er voldoet aan hoge kwaliteitseisen. Deze eisen hebben betrekking op zowel vakinhoudelijke kennis, als gedrag en aanspreekbaarheid. Kortom, een FFP’er staat voor kwaliteit, integriteit en deskundigheid. John beschikt over 20 jaar praktijkervaring en is dus een zeer ervaren financieel adviseur.

Intern accountmanager zakelijke relaties
Marieke werkt met veel plezier 3 dagen per week op kantoor. Zij is specialist op het gebied van zakelijke verzekeringen. De risico’s die u zakelijk loopt, kunnen grote consequenties hebben. Deze risico’s worden door haar in kaart gebracht en met haar kennis en ruime ervaring wordt er door haar een advies uitgebracht om deze risico’s eventueel af te dekken in de vorm van een verzekering.

Office-manager
Annemarie zorgt ervoor dat alles op kantoor op rolletjes verloopt. Zij bewaakt de werkprocessen, draagt zorg voor de externe communicatie en zorgt ervoor dat iedereen optimaal kan functioneren. Daarnaast verzorgt zij de salarisadministratie voor de klanten van Van Heeswijk Administraties.

Assurantie adviseur binnendienst
De kans is groot dat u Marjolein als eerste spreekt als u contact opneemt met ons kantoor. Natuurlijk loopt tegenwoordig veel via internet en e-mail, maar persoonlijke service en uitleg stellen wij nog altijd zeer op prijs. Zij adviseert u op het gebied van particuliere schadeverzekeringen en met een eventuele schade kunt u dan ook prima bij haar terecht.
Onze medewerkers van de afdeling administratie verzorgen niet alleen de administratie van Van Heeswijk Assurantie & Hypotheekadviesbureau, maar verzorgen tevens de financiële administratie van een groot aantal ZZP-ers en ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf.
Dit laatste gebeurt via ons administratiekantoor welke uiteraard nauw samenwerkt met het Assurantie & Hypotheekadviesbureau.

Hoofd administratie
André is verantwoordelijk voor het administratiekantoor. De serviceverlening van dit kantoor bestaat uit onder meer het voeren van complete administraties van kleine en middelgrote ondernemers, loonadministratie, jaarverslagen en aangiftes IB en VPB. André geeft leiding aan het administratieteam.

Senior Administratief medewerkster
Marianne verzorgt de administraties en draagt zorg voor de controle en planning van de BTW-aangiften van onze klanten. Daarnaast ondersteunt zij Nathalie bij haar werkzaamheden.

Junior Assistent Accountant
Ricardo draagt zorgt voor de controle van de boekhoudingen, voorbereiding van de jaarrekeningen en houdt de jaarplanning in de gaten. Hij is zeer leergierig en haalt het ene na het andere examen om zo de begeerde titel van Assistent Accountant te verkrijgen.

Administratief medewerkster
Nathalie is met name in de drukke btw-aangiftemaanden veel bij ons op kantoor om alle administraties weer op tijd te verwerken en in te dienen bij de belastingdienst.

Assistent Accountant
Leen is assistent accountant en hbo-afgestudeerd in de bedrijfseconomische richting. In combinatie met zijn ruime praktijkervaring is hij een gewaardeerde sparringpartner voor veel van onze relaties. Leen is multifunctioneel, leergierig en is goed in staat de materie op een begrijpelijke manier te presenteren.